czwartek, 10 stycznia 2013

Witam, od dawna nosiłem się z zamiarem założenia bloga, ale jakoś nie mogłem się do tego zabrać i nie wiedziałem, czy będę miał o czym pisać. W końcu doszedłem do wniosku, że samo niestety nic się nie zrobi, więc cieszę się, że w końcu go założyłem i będę tu ćwiczył się w pisaniu, o filmach, książkach, ogólnie sztuce, podróżach, i innych własnych przemyśleniach jeśli takowe nastąpią. Jak można z tego wywnioskować jestem bardzo wciągniety w sztukę szczególnie literacką i filmową, a dodatkowo cenię teatr. Są to sztuki z którymi mam największą styczność i najbardziej oddziaływują na moje życie. Z pewnością będą pojawiały się jakieś inne wpisy o bardziej luźnych tematach. Poza tym zakładam tego bloga również w dużej mierze dlatego, że mam zamiar w niedługim czasie wyjechać na praktyki gdzieś daleko i chciałbym użyć bloga jako pewnego rodzaju miejsce relacji z mojego wyjazdu. Mam nadzieję, że będę pisał regulranie i interesująco, a liczba czytelników będzie wzrastać. Jak wiadomo każdy coś piszący, tworzący, liczy na odbiór. :) To jest początek mojej podróży z blogiem, więc pewnie będę póki co często tu zaglądał. Do przeczytania piona:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz